Mardinbaby_ bem eve cok kabul etmkcem herkezi gelen hastanede gorsun gitsin. Bi kac gun kendimi toparlayana kadar benek kendini toparlayana kadar kimseyi kabul etmiyorum. Bu zamanda hastaligin dahi cenk attigi donemde benegimi riske atamam. İsterlerse uzulup darilsinlar kirilsinlar. Umrumda bile degil valla benim benegimin sagligi onlardan daha onemli esimde bu kararima saygi duydu o da boyle seylerde dikkat eden biri zaten. Yani kisacasi sadece kendi annem kalicak yanimda o da mecbur kalkcak cunku sezeryan olucam 15 gun kadar buyuk ihtimalle kalicak fazlasini ben istemedim zaten annemden. Kaynanamin cenesiyle hic ugrasamam da cok gereksiz yersiz bos konusuyo doguma da istemedim kimseyi gelirsiniz edersiniz dahi demedim gelmesinler diye insallah gelmezler sonra kendi dogumlarini anlatil durcak uğraşamam onla🤦🏻♀️