@“Sultanemine”#p32300789hamileyken istemedim kimseyi
Ama doğumdan sonra kalmsini istedim çok aç kaldim varya kimse kalmadı tek başıma idare etim simdi ise 2ay 11gunluguz şükür kimseye ihtiyacım olmadı ama çok aradim birilerini yanımda yemek yapması için bide ilk anneligimdi baya zorlanmistim artık herşey geride kaldı büyüyor şükür rabime