baharmom35 Neferut bende yarın gidiyorum 6+6 oluyorum yarın inşallah minik kalbînın kesini duyarım 🤲🤲🤲 belirti olarak da birseyim yok
Neferut baharmom35 benim göğüs ağrısı çok fazla haricinde belirtim yok bakalım hayırlısı olsun hakkımızda 🙏
Ozgenurglnc 30042023s_ bende öncesinde ikizlerimi kaybettim bundan korkuyordum şükür kalp atışını duyduk sırada organlarının oluşmasında 🙏🏻❤️
Ozgenurglnc KurabiyeninAnnesi123 canım hiç bilmiyorum her insanda belli olmuyor kimisi 5. Haftasında bile duyuyor kimisi 7.haftasında
_Atasoy 30042023s_ E kızlar ben şimdi anlamadım ya hatta bana düşük gelmişti bugün bizde 6+2 haftalığız 🥰 2 gün önce beta 23773 çıkmıştı 🫠 burda hepimiz 6 haftalığız ve benim niye bu kadar fazla
_Atasoy Neferut Neferut E kızlar ben şimdi anlamadım ya hatta bana düşük gelmişti bugün bizde 6+2 haftalığız 🥰 2 gün önce beta 23773 çıkmıştı 🫠 burda hepimiz 6 haftalığız ve benim niye bu kadar fazla
_Atasoy E kızlar ben şimdi anlamadım ya hatta bana düşük gelmişti bugün bizde 6+2 haftalığız 🥰 2 gün önce beta 23773 çıkmıştı 🫠 burda hepimiz 6 haftalığız ve benim niye bu kadar fazla
Bebekveben Benimde 5+2 yken 13016 çıktı . 5 yaşında bir kızım var onda bu kadar yüksek değildi değerim
_Atasoy _Atasoy Neferut şey keseden cinsiyet tahmini yaptığınızı gördüm yaa resim attım ama bilmiyorum görür müsünüz 🥰🙈
sumerveyilmaz 30042023s_ 6+3suanda,6+0da ilk muayneye gittim kese gözüktü ama bebegi göremedik,haftaya cuma gidicem bakalım.Bide gebelik kisti diye bisey varmis solt trafta kist gördüm dedi varmı başına böyle bişeu gelen
_Atasoy sumerveyilmaz benimde aynı canım sol tarafımda kist var ilk keseyi görünce biz keseyi 5+5 de gördük sol kist için zamanla kaybolur dedi normal dedi doktorum her gebelikte çıkabilecek bi durum önemli olan kese büyümemesi dedi sonra ki muanede kese gene vardı ama büyümemişti Şuan 6+2 inş büyüme yapmazsa hiç bir sorun yok
_Atasoy Neferut ay hadi inş 23 haftalık oğlumu kaybettim 5 ay önce arkasında çok dağılmıştım çok zor toparladılar oğlumun resmi bide sesi hep kulağımda kaldı inş ona benzeyen bir evladım olmasını çok isterim Allahın izniyle avunmaca tabi Allah bilir ama yinede çok iyi geldi çok teşekkür ederim ❤️🥰🌺🌺
Neferut _Atasoy oy canım benim başın sağ olsun çok üzüldüm hamilelerin duası kabul olurmuş bol bol ismi azam duası oku ben de dua edeceğim umarım hayatta her şey istediğin gibi olur Allah gönlüne göre versin evladınızı size bağışlasın acınız hafiflesin ♥️♥️ Allahın dediği olur 🙏
bitterturbo Bebekveben —- ben 6 haftalıktı tam gittim kese göründü bebekte ama kalp atışı alamadı doktor diğer randevum tam 7.hafta oluyor inş kalp atışını duyarım dua edin kızlar
_Atasoy Neferut Allah razı olsun kardeşcim Allah tüm elini kolunu açmış bebeklerini bekleyen annelerin kollarını doldursun inşallah Allah bebek arzusu duyan herkese nasip eylesin inşallah evlat dünyalara bedel gerçekten sevgisi büyük ama acısı çok çok büyük kimseye rabbim evlat acısı yaşatmasın 🤲🤲