30042023s_ Merhabaalarrr🌸 Hamiş anneler 6 haftalık olanlar burdamııı beta degeleriniz kaç ve belirtileriniz ne durumdaa birde kesenizi gördünüz mü 💗🥰🥰
KurabiyeninAnnesi123 30042023s_ 5827 betamız henüz gitmedm 7.haftayi bekliyorm bebegi göre bilmek icin kasık ağrısı göğüs hassasiyetim var sadece😊
Neferut 30042023s_ 5. Haftada keseyi gördüm bebeği göremedim canım şu an 6+3 tam bir hafta önce betam 5300 çıktı şu an ne oldu bilmiyorum 3 gün sonra kontrole gideceğimm
Mlsaa99 30042023s_ tam 5. Haftada 3932 çıkmıştı kontrolum de vardi keseyi gorduk bir daha baktirmadim 😊
30042023s_ KurabiyeninAnnesi123 Benimde aynı şekilde kasık ve gögüs hassasiyetim var. Bugün kan verdim betam 1748 çıktı düşük mü acabaa👶
Mineeeecik Beta 10300 , keseyi gördük haftaya da inşallah bebeği görürüz. Ama ben çok zorlanıyorum midem de aşırı bir ağrı tarzında sanki bir yumru varmış gibi sürekli gegirme ihtiyacı var ilk haftalar bu kadar zorsa nasıl geçecek hasta gibi hissediyorum 😕
_Atasoy Neferut Neferut E kızlar ben şimdi anlamadım ya hatta bana düşük gelmişti bugün bizde 6+2 haftalığız 🥰 2 gün önce beta 23773 çıkmıştı 🫠 burda hepimiz 6 haftalığız ve benim niye bu kadar fazla
Neferut Ozgenurglnc oy kurban olurum onun minik kalbine ben gittiğimde 6+6 olacak inşallah duyarım çok istiyorum 🙏
30042023s_ Ozgenurglnc Yaaa inşAllah bizlerede 🌸🌸🌸nasip olur daha öncesinde Düşük yaptıgım için bundada çok korkuyorum
baharmom35 Neferut bende yarın gidiyorum 6+6 oluyorum yarın inşallah minik kalbînın kesini duyarım 🤲🤲🤲 belirti olarak da birseyim yok
Bebekveben 6+5 bugün 6+2 yken kese ve bebek göründü kalp atışı da gorundu ama çok küçük olduğu için duyulmadi
bitterturbo Bebekveben —- ben 6 haftalıktı tam gittim kese göründü bebekte ama kalp atışı alamadı doktor diğer randevum tam 7.hafta oluyor inş kalp atışını duyarım dua edin kızlar
Oykuayyldz_12 30042023s_ haftaya dedim ama haftaya doktoruma randevu yok cuma gününe var acaba cuma gününe randevu var acaba ozaman görürmüyüz
Ozgenurglnc 30042023s_ bende öncesinde ikizlerimi kaybettim bundan korkuyordum şükür kalp atışını duyduk sırada organlarının oluşmasında 🙏🏻❤️
Ozgenurglnc KurabiyeninAnnesi123 canım hiç bilmiyorum her insanda belli olmuyor kimisi 5. Haftasında bile duyuyor kimisi 7.haftasında