ATC olsun işler halledebilir bir şekilde önemli olan sizin ve bebeğin sağlığı harfiyen uymalısın doktoruna zor oluyor tabi sürekli dikkat etmek ama😏 bende 33 haftalığım nst de sancı çıktı kasılmada var oyüzden dikkat et dedi öylece evdeyim artık sadece yemek yapmaya kalkıyorum arada oda değişiklil olsun diye yani insanın içi şişiyor yata yata 😬