ATC Kızlar 2-3 gecedir karnım sürekli sertleşiyor sancı giriyo bebeğimin hareketleri çok iyi her zamanki gibi ayni ama bu kasılma karın sertleşmesi sancılanma falan 10 defayı geçiyor 20 yi falan buluyordur belli daha fazla doktoruma gitmelimiyim bilmiyorum tecrübeli anneler bi cevap verebilirmisiniz
aysecakir ATC kaç haftalıksınız acaba ? Ben de 32 haftalığım Benin de şu birkaç gündür sancı ve ağrı giriyor karnımın altına, pazartesi doktora gidip nst ye girdirebiliyorlar. Bence siz de gidin doktor bence nst ye gönderir gibime geliyor
Sulegorkemakyol ATC bu kasılmalar çok önemli benim hamileliğimde 25 inci hafatada başladı ve açılmam olmuştu nts bağlandığımda doğum sancılarımın başladığını söylediler çiğer geliştirici iğneler yapıldı 1 haftaya yakın hastanede yattım sonra evde bir sürü ilaçla doğumum engellendi 35 inci haftaya yeni girdiğimdede doğumum oldu şu anda 7 bucuk aylık oldu kızım kasılmalar karın sertleşmesi çok çok önemli ihmal edilmemesi geren bir şey
Tuba06 ATC evet banada oldu ve cok sık oldu doktorda konturolum vardi o gun de soyledim nst ye bagladilar ve sancim ordada cikinca yatirdilar 2 gun gozlem altinda kaldim serum falan şu an kesildi yok artik erken dogum tehlikesi var daha oncede yasadigim icin dinlenme verdi bana dikkat edicen dedi 32 haftaligim henuz oglumda bu haftada dogmustu cok zorladndik buyutmek icin 1 ay kuvezde kaldi yani sıkıntısı coktu o yuzden 5 hafta daha dayana bilirsek sanirsam sorun olmucak
ATC aysecakir bende 32+4 haftalıgım bi kere nst ye girdim şimdi gidiyorum çünkü bi yerde gümde 10 defayı geçmemesi gerektiğini duymuştum benim baya fazla oluyor 🤦🏻♀️
aysecakir ATC bebeğin hareket sayısının mı 10 u geçmemesi gerekmiş ? Şaşırdım şimdi bilmiyordum bende ☺️ Hareketli bir bebiştir sizinki ondan kaynaklı olabilir aynı zamanda bu haftalardan sonra artık yalancı sancı olabiliyormuş ama yine de siz gidin doktorunuza ultrasonda bi baksın en azından içimiz rahat eder 🙏🏻
ATC Daha yemi çıktık hastaneden şeker için diyet yapıyorum biraz kaçırmıştım bebeğin suyu fazlalaşmış çok bide Doğum pozisyonunu almış su fazla olduğu için karnım çok geriliyormuş o yüzden agrım pluyormuş su fazla olduğu için erken dpgum riski var dedi fitil verdi bol su iç dedi ve yatak istirahati verdi eğer suyu normale dönmezse erken Doğum plursa durduramayız dedi 😔 aysecakir AyEr
aysecakir ATC 😔😔 inşallah erken Doğum olmaz hiç üzülmeyin, strese girmeyin, siz elinizden geleni yapın, bol su için gerisi rabbime emanet 🤲🏻 37. Haftayı görün sonrasından korkmayın inşallah 🙏🏻
ATC Sulegorkemakyol benim sancım çıkmadı ama suyu fazla diye erken Doğum riski çıktı suyu fazla olduğu için erken Doğum başlarsa durduramayız dedi 😭
ATC aysecakir inşaallah elimden geleni yapıcam inşAllah 37 ye kadar dayanabilir 1 hafta sonra gel suyuna bakıcaz dedi şimdi hastaneye yatırmalık bi durum yok dedi demekki bi dahaki haftaya bağlı yatırıp yatırmıycagı su yüzden erken Doğum olursa durduramayız dedi 😩
ArslanlardanEsra ATC öncelikle geçmiş olsun umarım zamanında gelir bebeğiniz. Bende kasılma çok yaşıyorum. kaç haftalıksınız
ATC ArslanlardanEsra daha 32+4 daha çok küçük çok üzgünüm napıcagımı bilmiyorumdiyetten hiç çıkmamam sürekli dinlenmek gerekecek ama daha çok iş var 😔
ArslanlardanEsra ATC olsun işler halledebilir bir şekilde önemli olan sizin ve bebeğin sağlığı harfiyen uymalısın doktoruna zor oluyor tabi sürekli dikkat etmek ama😏 bende 33 haftalığım nst de sancı çıktı kasılmada var oyüzden dikkat et dedi öylece evdeyim artık sadece yemek yapmaya kalkıyorum arada oda değişiklil olsun diye yani insanın içi şişiyor yata yata 😬