Malesef kızlar.benden kötü haber.bebeğim beni bıraktı.Hepimizin sınavları var bu dünyada.benim de bugün kü sınavım bu.oğlumu da 6 yıl Sonunda tüp bebek le sahip oldum.bir kardeş olsun dedik.nasip olmadı.Allahım bizi evladımızla sınamasın.Sağlık versin.Ağladım çok bugün.Ama hep dua ettim .Allahım olmayanlara ver .Evlat hasreti çektirme diye.Eşimde çok üzüldü.Herşey sizin için güzel olsun inşallah.