Bugün ayrıntılı ultrasona girdim Isparta tıp fakültesinde. Doktor her şeyin normal olduğunu herhangi bir sorun olmadığını söyledi. Ama sol ventrikül de 8.8mm hafif genişlik gördü 22+1 olduk. Doktor sorun değil ama yine de takip önerelim dedi. Kafama çok takıldı 🥺