Hercai05 benimde 2.gebeliğim 26 yaşındayım bende düşünüyorum doktorla görüşcem geri dönüşü yok diyolar ama bağlatıp da hamile kalan duydum geri açtırılıyomuş sanırım tüp bebek şansı da varmış geri açıldığında tüplerin durumu iyiyse normal gebe de kalınıyo diye araştırdım bence doktorunuzla konuşun en iyisini o bilir