Muaz Yine normal doğum yapacaksanız doğum sırasında bağlanmaz tabi. Doğumdan belli bir süre sonra yapılır. Sezaryen de zaten açık olduğu için bebek çıkarıldıktan sonra bağlıyorlar isteğe bağlı. Benim doğumum riskliydi belki ondan bilmiyorum eşime sormadan direk bana sordular doğum sırasında bağlatmak ister misin diye. Ben kendim dikkat ederiz diye istemedim daha 24 yaşındaydım. 🤦🏻♀️ O kadar dikkate rağmen bende kaldım şuan 21. Haftaya girmek üzereyim 🥲 sezaryen olacağım için direk bağlatcam bu sefer ya da kan kaybetme riskim varmış öyle bir durumla karşılaşırsak direk rahmim alınabilirmiş zaten bakalım nasibimde hangisi varsa 🥲