meleginannesi33 Hsnsarem-94 Nasıl yani benim son adet tarihim 2 Mart doktora gittim 7+5 olmuşuz bugün
Hsnsarem-94 meleginannesi33 benim son adet tarihim 6 martti 19 nisanda oktora gittim doktor 3 hftalik dedi kese olmuş ama kalp olmamış daha dedi
Hsnsarem-94 Poyraz20_ silik çıkmışsa hayırlı olsun canım ama sen yine de fotosunu atarsan o sekrkilde bakıp yorum yapabilitim
Hsnsarem-94 Safiye12 oyy canım benim içini ferah tut sen Rabbim güzel yüreğine göre versin bana da dua et sağlıklı hayırlı şekilde erkek evladım olsun bir kızım var bu da erkek olursa inşallah bir daha dogurmam
Hsnsarem-94 Safiye12 evet canım doktor verdi bunu bana iki haafta sonra tekrar gidevem yine atarım sana