Merhabalar Yol arkadaşlarım,
Bende 4. Haftamdayım sizlere yeni katıldım. Yurtdışında olduğum için henüz doktora gidemedik ama sanırım 6-7 tane gebelik testi yaptım hepsi pozitif. Formları okudukca krize girdim dış gebelik, kimyasal gebelik felan yazıyor. İlk doktor randevunuzda belli oluyor mu bu? Çokta umutlanmak istemiyorum :(