Ceyceyyy3838 öncelikle stres yapmayın yüksek çıktı diye stres de tetikliyor, beyaz ekmek,makarna,pirinç,paketli gıdalar, şekerli yiyecekler,patates, bunlarda glisemik indeksi yüksek şekeri yukseltebiliyor. Buğday ekmeği tüketin, 3 ana 3 ara öğün şeklinde beslenin, tabak dengesi önemli miktar önemli sabah 1 salatalık,1 orta domates, iki parmak boyutunda peynir 1 yumurta yeşillik , bazen bunları salataya çeviriyorum bazende yumurtayı çıkarıp ceviz ekliyorum,bazen yeşillik eklemeyip avakado peynir ile karıştırıp yiyorum 2 dilim kare bugday ekmeği ile, ara öğünlerde işlenmemiş kuru yemiş ,kefir,meyve 1 ad,süt,yoğurt, ne varsa o an ondan tüketiyorum, öğlen çorba,salata, bazen salatamin üstüne tavuk ekliyorum, bazen peynir ekliyorum, yada sebze yemeği tarzında tüketiyorum, sonra tekrar ara öğün yine artık ne varsa sade soda turk kahvesi falan işte ,sonra akşam yemegi mutlaka günde bı öğünde et yada tavuk yada köfte yada balık tarzı birşeyler olmalı yanına yine bı çorba, salata tüketiyorum. En son 9 da bı ara ogunum var onu da yapiyirum ve günü kapatıyorum. Günlük 2 lt altında şu tuketmiyirum. Ben diyetisyen eşliğinde devam ediyorum gebelik öncesi şekerim olduğu için. Siz bu şekilde kendinize göre ayarlarsaniz inşallah hiç bir şeye gerek kalmadan atlatirsinuz ve evde ölçüm yapın lütfen sabah açlık, sabah ilk lokmayı baz alarak 1 saat sonra tokluk ,öğlen tokluk ve akşam tokluk ❤️Sormak istediğiniz birşey varsa seve seve cevap veririm. Uzun oldu k.bkmayin