BusZeyRas Kızlar ne alemdesiniz? Bu ay ekstra neler yapacaksınız? Benim adetim dün bitti, Bat 12. Cuma, cumartesi ve pazarı yüksek ihtimal gösteriyor takvim🤭
Mery60 BusZeyRas benim 14 Mayıs gibi gözüküyor bakalım beklemedeyim. Bugün HSG filmi çektirdim. Obulasyonla takibe devam. İnşaAllah bu ay çok güzel haberler alırız 🥹
busrax_ BusZeyRas Kızlar benimde bat mayıs 10 bugün ovülasyon testi yaptım böyle çıktı sizce yumurtlama olmuş mu pik midir 
BusZeyRas tezel-3 inşallah canım, perşembe ben doktora gideceğim bakalım yumurtaya bakar mı , hormon değerlerim de fsh biraz yüksek çıkmıştı
BusZeyRas kumsal__ anam ne çok bat 12 ymiliz🥰 inşallah bu ay kendiliğindne oluverir canım🖤💜 nerede oturuyorsun nereyi düşünüyorsun tüp bebek için
Nil4749 Bende ovulasyon testlerine başlayacağım genelde yumurtlamam 18. Gün oluyor o yüzden 12 günden sonra başlarım testlere inşallah güzel haberler alırız
BusZeyRas Nil4749 kaç aydır istiyordun canım, ovulasyon testleri benim gözümü korkutuyor her gün aynı saatte falan bir de benim 4 yaşında kızım var hayat çık hızlı akıyor
kumsal__ BusZeyRas aminncanim bekleyen herkese bu ay mucizesini nasip etsin RABBİM♥️İstanbul Zeynep Kamil de yaptırmayi düşünüyorum özele gidiyordum doktor tüp bebek yapacaksan önce devletteki hakkını kullan dedi bende ozaman kadar kendimce başka yöntemler deniyeyim dedim ama nasip olmadı yine bakalım belki tüp bebekte nasip olur❤️
Nil4749 BusZeyRas geçen ay sadece bir kerelik korumasız ilişki oldu oda tutmadı bu ayda deneyeceğim sadece yumurtlama ve çatlamayı ağar olmazsa artık diğer ay gün aşırı ilişki deneyeceğim benimde bir kızım var 3 yaşına girecek
BusZeyRas kumsal__ inşallah en yakın zmaanda sağlıkla hayırlıyla nasip olur🥰🩵🩷 zeynep kamil iyidir ben de istanbulda oturuyorum hakkını kesinlikle kullanmalısın canım çok iyi olmuş
kumsal__ BusZeyRas hayırlısı artık buda olmazsa ne olur bilmem artık canım psikolojik olarak çökmüş durumdayim son demlerini yaşıyorum desem yeridir Hayırlısı artik ALLAHtan❤️
BusZeyRas Mery60 iniallah canım inşallah Rabbim hakkımızda hayılrısını versin. Neden Hsg çektiriyorsun şikayetin neydi?🥰
BusZeyRas Mery60 canım naptın ovulasyonda ne alemdesin. Ben bu ay ovulasyon yapmadım ama bat 12 dün sanki yumurtlamaydı saydam akıntım geldi
BusZeyRas Nil4749 sadece o günlerle olmuyor sanki ya🤭 senin ne günler yumurtlama ve çatlama? ben ovulasyon yapmıyorum o yüzden bugünden sonra gün aşırı deneyeceğim inşallah. Benim kızımm da 4 yaşında🩷
buse76 Benim 7 Mayıs bat bakalım biz ekstra olarak vitamin kullanıyoruz sperm hızı artsın diye bide keçiboynuzu suyu içiyor eşim inşallah bu ay tutar🤲
BusZeyRas buse76 inşallah canım. Benim eşim de öğretmen ama çok yoğun çalışıyor özel derslerden dolayı ginseng katkılı bir vitamin almaya başladı sırf enerji için
Mery60 BusZeyRas 2 kez kürtaj olmak durumunda kaldım kimyasalımda vardı doktorum önerdi ama buradan kızların yorumuna göre bir şey çıkmadı bir de doktora gidip görüneceğim bakalım inşaAllah bir sorun çıkmaz da hamişler olarak diğer isteyenler için dua edenler kervanına katılırız 🥹🌸
Nil4749 BusZeyRas 18. Gün yumurtlama 19. Gün çatlama oluyor alın bayına denk geliyor bakalım nasip bu ayda öyle deneyeceğim olmazsa diğer ay gün aşırı denerim inşallah güzel haberler alırız
BusZeyRas kumsal__ hasbunallahi ve nimel vekil canım her işte her olanda bir hayır vardır görenediğimiz🩵 kullandığınız bir takviye var mı ekstra
BusZeyRas kumsal__ anladım canım ben de folik asit alıyorum demirim düşük çıkmıştı şimdi biraz multivitamine başladım inşallah iyi gelir bahar beni mafediyor akşamları 9 da pilim bitiyor