Doğumum Allah’a şükür diyelim.🙂 Tansiyon ve şeker problemim olduğu için bebeğim iri doğdu 4 kilo 120 gram tosun 🤭 çok stres yapmıştım ilk 5 7 dk arasinda bebek ağlaması geldi kesildi sonra arkası geldi bana gösterdiler sonra bebeği temizleyip giydirip yanağıma koyup gittiler bütün çocuklar kuvezle çıktı inerken görmüştüm bizimki hemşirenin elinde un çuvalı gibi gitti babaya gostermisler sizin diye eline vermeden götürmüş direk kuveze solunum sıkıntısı olmus. Şeker yüzünden bebekte de bu şekilde olmuş. Ben çıktım 1 saat sonra gözetim altında da tutuldum bu yüzden. Bebeği yoğun bakıma indirebiliriz diye aileme bilgi verilmis odaya 1 saat içinde getirdiler problem olmamış şeker de çıkmamış bebekte bu şekilde yani. Şuan kucağımda uyuyor onun için herşeye değer tüm bunlar tabiki. Benim pozitifli negatifli oldu ama çok şükür. Ve en çok üzüldüğüm hala sütüm gelmedi su gibi geliyor birşey bir damla sonra yok haliyle bebekte doymuyor mama veriyorum nasıl gider böyle gelir mi bilmiyorum. Çarşamba günü oldum o gün ayaklandim bugün biraz ağrım acım var herkes birşey söyledi siz siz olun kalkmayın ayaklanmayin hemen nazar oldum 🙂 aklına gelen böyle varsa sormak istediğiniz cevaplarım 🙂