Allah yardımcın olsun canım. Bende sezeryan oldum 7 ay önce. Doğuma girerken çok korkuyordum stresliydim ama girince bana sakinleştirici yaptılar galiba kafam leyla olmuştu😀😀 doğumu izledim gördüm ama çokk sakindim. Odama getirildiğimi şuan bile hatırlamıyorum mesela. O derece sakinleştirici yapmışlar. Korkma oyuzden hemen bitiyor . Bebeğini görünce dünyan duracak zaten.. bu benim diye o ağrılarla kimseciklere vermemiştim bakması için bile🤣