Mery60 benimde hiç beklentim yoktu, hatta kendi kendime hep derdim, galiba hiç sağlıklı bi gebeliğim olmayacak, hamile kalamayacam diye, resmen umudumun tükendiği anda oldu 🥺 şuanda oksapar iğne kullanıyorum, aksi bi durum yaşanmasın diye, şeytan vesvese veriyor, korku içindeyim ama her halimize çok şükür, kayıplarınızdan sonra pıhtılaşma testi yaptırmış mıydınız, bende hafifte olsa pıhtılaşma çıktığı için iğne kullanıyorum