Kur Freefam Canım çok geçmiş olsun kayıplarına çok üzüldüm bu üzüntüyü de sadece yaşayan anlar. Bende senin gibiyim umutluyum korkumun önüne geçiyor bu umut. Bebeğini sağlıkla kucağına almanı diliyorum dua et bizlere de 🥰🌺
Freefam Kur insallah hepimiz bebeklerimizi saglikla kucagimiza aliriz allah isteyen herkese versin 🤲🏽
AmineErva Kur ayni duygular var bendede benm bı kızım var ama ikinci çocuğu çok istiyorduk ve iki kere dış gebelik gecrdm en son iç kanamadan ameliyat oldum hastanede ay bitane var zaten daha düşünmüyorum diyodum eve geldm 3 ay nasıl geçecek diye düşünmeye başladım vakit kaybetmemek için hemen gttm genetik test verdm detaylı duplorlu ultrason a gün aldm 3.ayon sonunda da rahim filmi cekilcem ama günler ay oluyo uygulamaya.girdikcede psikolojik olarak cokuyurm ama elimde direk uygulamata gidiyor
Kur AmineErva İnan ki bende öyleyim birde çok seviyorum bebekleri o yüzden hemen istiyorum nasıl geçecek zaman bilmiyorum ve bende sürekli kendimi burda buluyorum
Evhamlikurabiyeanne Ilk bebegimi büyük bir üzüntüyle sınandıktan sonra ögrenmistik o kadar sevinmistik ki sonra kaybettim onu hem de dedemi topraga verdigim gün 9 haftalikti senin bebisin gibi.3 ay kızıma hamile kalana kadar her gece ağladım insana hic gecmeyecekmis gibi geliyor koyduklari o turuncu kapakli kavanozu hic unutamiyorum insan 9 haftalik bebege baglanir mi baglaniyormus işte seni cok iyi anliyorum.Allah yerini doldursun yeri dolmaz belki ama sana öyle güzel bir evlat versin ki acın dinsin insallah.Ben kürtajdan 3 ay sonra kizıma hamile kaldim kan pihtilasmasindan süphelendi doktor igne basladik 9 ay igne burdum öyle kavustum su an 3 bucuk yasında.Genetik bölümüne git pihtilasma testi yapsinlar pihtilasma bozuklugun olabilir.Ben su an tekrar hamileyim 23 haftalik 3 haftadir bebegimde su azligi var erken dogum riskim var bana dediler ki gecen hafta bebegin her an ölebilir bir doktor beni böyle korkuttu dedim 9 haftalik bebegimin acısı bile beni mahvetmisken ne yapacagim ben ölürse inan bana sevgili kardesim karninda hareketini hissettigin adına esyalar alip cinsiyetini bildigin bebegi kaybetme düsüncesi cok daha zor.Kaybedenlere sorsak onlara da yasadiklari zor gelirm.Seninle ayni haftada ayni aciyi cektim icin nasil yaniyor biliyorum ama inan beterin de beteri var her zaman.Dogurup kaybeden askere yollayip kaybeden kadin cinayetine kurban giden evlatlari olan anneler var hayat her durumda devam etmek zorunda bu acı öyle bi aci ki gecmez diyorsun ta ki kalbinde yeni bi evlat tomurcuğu yeserene kadar o seni cennette bekliyor sefaatci olacak.Su an Ibrahim peygamberin yaninda ahireti bekliyorlar annelerini cennete sokmak icin Allaha yalvaracaklar onlar bizim cennet kuslarimiz 16 haftadan önce ruhu yok sefaatci de olmaz diyorlar ama ben buna inanmiyorum 4 haftalik da olsa 15 haftalik da olsa onlar cennet kusu ve bizleri bekliyorlar.Insallah bizler de onlara layik anne baba olabiliriz Allah tez zamanda kucagini doldursun kardesim seni cok iyi anliyorum insan sonsuza kadar cevabini alamayacagi sorulara gark oluyor acaba cinsiyeti neydi kime benzeyecekti nasil biri olacakti insan bunu hep merak ediyor
Kur Evhamlikurabiyeanne Canım çok çok geçmiş olsun sana da. Gerçekten içimdekileri yazmışsın. Kafam da hep sorular dönüyor ama dediğin gibi beterin beteri var buna da şükür isyan etmiyorum asla. İnanıyorum inşallah bende bebeğimi kucağıma alacağım dua ediyorum hergün. Dediğin gibi bende kan pıhtılaşmasından şüphelendim ve genetik bölümüne gitmeyi düşünüyorum doktor kontrolünden sonra. İnşallah sende bebeğine sağlıkla sıhhatle kavuşursun 🌺🙏
-Themother- Kur ben de aynı durumdayım. Bugün oğlumu parka götürdüm. Çocukları izliyor, bir de kardeş demeyi öğretmiştim. Çocuklara kardeş diyor. İçimden diyorum Allahım yalvarırım oğlumu kardeşiyle parka getirmeyi, oynarlarken izlemeyi nasip et 🥺😪