Kur Haziran da 9 haftalık düşürdüm ve hastaneye felan gitmedim , ne sancılar çektim parola bile izin vermediler , evde daha doğrusu calisrken düşürdüm , keşke okadar kanama olacağını bilseydim biri deseydi bana izin alıp evime geçerdim , birde olmuyordu bebeğimiz tüp bebekti , ilk gün kanam a cok oluyor , diğer günler yoğun adet gibi sonra normale dönüyor ama benim 12 gün damla damla da olsa sürdü. Kendimi hazırlamıştım son birhafta Dr düşmesi gerek…. Vs yoksa alacağım demişti ama gelin bana sorun düşükten 3-4 gün sonra bir bıraktım kendimi nasıl ağladım anlatamm. Evlat yokluğu olmayışı var olanı kaybetmek , minicik bir parçada olsa yavrumuz canınızın parçası çok zor geçmiş olsun size