umrumdadegil
Cicili bicili kız kıyafetleri ya ben sevmiyorum onları tütülü mütülü diyorum bu ne gdslhssk çocuk tamam ama yine de ben kıyafette erkekçiyim ya daha basic kızım olsa da süslü giydiremezdim herhalde 😂 rabbum bilmiş de vermemiş dudljd inşallah olursa da gönlüne göre olur 💕💕
Hdldhdkd kız deme öyle inşallah kendi evine geçersin tez vakittee ben de şu an kirada sayılırım evi bekliyoruz ama vallahi hiç dert etmiyoeum amaaan bu dünyaya çivi çakmayacağız ya görebildiğimi göreyim gezebildiğimi gezeuim ve yiyebildiğimi yiyeyim gerisi boş bana göre mesela şu an istanbuldan ev almak çok saçma saçma sapan evler olmuş 5 milyon düzgün ev alayım site içi merkezi vs dersen yani muhit güzel olsun vs 20 milyon yani bunlar deli paralar verilir mi yav 🤷🏼♀️