mucizemgelsin Kızlar merhaba yeni gebelik düşünüyorum, çocuğun kova veya balık olmasını istemem, koç belki olabilir ama boğa olursa daha iyi olur gibi geliyor.. sizce ne zaman denemeye başlayayım? Fikirlerinizi bekliyorum
Apopot mucizemgelsin bende çok istedim kızım bnm gibi koç burcu olsun ama boğa oluyor 2 gün sonra geliyor nasipse🥹
fermaneva01 mucizemgelsin Allah için ne burcu ya 🤦🏻♀️ valla iyice kafayı yemişsiniz millet evlat sahibi olmak için neler yapıyor sizde yol şu burç olsun istemem şu burç olsa daha iyi olur diye konuşuyorsunuz 🤦🏻♀️
Cansucan mucizemgelsin bende başak burcu bir çocuğum olsun istemezdim özellikle başak kız hayatta en son istediğim şey olurdu ama şuan hamileyim ve bebek başak burcu olacak 😂😂😂
Cansucan mucizemgelsin bu arada şaka bir yana sağlıklı olsunlar burç önemli değil eğlence maksatlı konuşulur da sonuçta bizim çocuğumuz olacak😂😂
cakebabe Apopot bende koç burcuyum asla istemezdim çocuğumun koç olmasını sinir hastası takıntılı inatçı tipin tekiyim hahaha siz niye istiyorsunuz çok merak ettim
mucizemgelsin Cansucan benim gözlemim de o şekilde.. bir su grubu olarak çektiklerimi ben bilirim. O yüzden çocuğun hava veya ateş grubu olmasını istiyorum. Burçlara bel bağlamasam da belli özellikleri apaçık ortada…güçlü bir birey olmasını istiyorum ağlak ve duygusal olmasını istemiyorum. Bitanesi de yazmış yukarda sen çocuk sahibi olma diye..
mucizemgelsin fermaneva01 sağlıklı olsun burç önemli değil tabii ki ama etrafımdaki balıkların çektiklerini ben bilirim.. mesela duygusallıktan.. çocuğuma niye doğuştan yük vereyim ki… Burçlara çok bağlanmam ama belli karakteristik özellikleri var.. mesela koçlar da ani fevri sinirli.. ama boğalara bakıyorum yaşamayı seviyorlar, uyumlular… neden olmasın ki evladım için en iyisini istiyorum
Zuleyha_18 Cansucan benimde ilk kızım başak bende ikinci de başak olsun hiç istemedim ama yine başak olacak 🤣
Nurol mucizemgelsin bende kardeşimle kavga ettikçe derdim ki boğa burcu istemem bebeğim boğa burcu olacak allah nasip ederse koçtan iyi ikizlerdende daha iyi bence🤣 son adet tarihim 3 ağustostu
mucizemgelsin Nurol koç zor bi burç boğa daha iyi sanırım:) bende boğa istiyorum.: Ama ne zaman denesem bilmiyorum :)
Gulluuuuu Nurol ikizler için niye öyle dedin darıldım şuan 😂 ikizler burcuyum anlaşamadıgım kimse yok çocuğumda ikizler isterdim ve ikizler olacak Allahın izniyle
Sinerjik mucizemgelsin istemekte cok haklisin ama sunu soylemek istiyoruz burca gore bebek belirlemek yanlis olmaz degil ama cok da dogru olmaz çünkü sen atıyorum oglak olmasin diye cabalarsin ama erken dogar oglak olur veya gec dogar oglak olur. simdi takma kafana saglikli olsun da hangi burc olursa olsun benim yegenim koc burcu ama ismi naz. O kadar nazli ve nahif ki. Ona da dediler ki ismine çekmis. Bak bir sürü parametre var. :)
fermaneva01 mucizemgelsin ona bakarsan babam boğa burcu çoğu zaman bencil sadece kendini düşünür burçla alakalı değil karakter ve yetiştirilmeyle alakalı bu durum 🙄
mucizemgelsin RavenV Yaptığın yorum çok terbiyesizce. Benim için ettiğin kötü dua sana dönüp dolaşır. Allah büyük. Benim heyecanımı hevesimi kırınca eline ne geçiyor?
RavenV mucizemgelsin Çocuğu burcuna göre yargılayan biri iyi anne olamaz. Beddua etmedim dua ettim merak etme. Ne biçim saçma sapan hesaplar bunlar ? Ya çocuğun erken doğsa ? Ya en sevmediğin burçtan olsa ? Sağlıklı ve iyi bir insan olması yeterli değil herhalde. Garip olan sensin gelip bana laf etme. Saçma sapan hevesler bunlar. Ay şu burçtan olsa güzel olur demek farklı böyle hesaplara girmek farklı. Diğer mesajlarını da okudum merak etme.
amayinedeiyiilerledim mucizemgelsin Eylül 13 son adet tarihim bebeğim erken gelirse boğa normal vaktinde gelirse ikizler burcu olacak. İkisi de başımın tacı🥰 Hesapla değil nasiple oluyor. Çocuk yapayım deyip de hemen yapılan bir şey değil çoğu zaman
Busekrtl mucizemgelsin Ben koç burcuyum, çocuğum benim kadar sinirli olsun istemem. Koçlarda kötü niyet yoktur ama öfke nöbetleriyle yıkar geçer zaten ortalığı. Seni anlayabiliyorum bir yandan burç konusunda bence de bazı net şeyler var. Ama bu çocuğun ay burcu, yükseleni vs her şeyi var ona bakılırsa. Ayrıca direk yaptığın ay hamile kalacağının ne garantisi var mesela? Bence hayırlı bir evlat dile.
Cansucan mucizemgelsin valla ben ve kızım ateş grubuyuz ben yay kızım aslan bencede ateş burcu her zaman iyidir🤩🤩 tabiki sağlıklı olsunlar bunlar işin şakası ama aslan çocukları çok yoruyor onuda söyliyim😂
mucizemgelsin RavenV güzel kardeşim inşallah çocuğun olmaz senin derken bana beddua ettin ve ben seni ilahi adalete emanet ediyorum. Neyi bilip bilmeden konuşuyosun? Ben 3 tane düşük yaptım.. neler çektim.. şimdi sağlığıma kavuştum çok şükür yeniden bebek istiyorum.. Ama sen dedin ya inşallah çocuğun olmaz senin diye… Neyse bir şey demeyeceğim sana. Kalbinizi iyi tutun burada birsürü deneyim yazan annede var bak bakalım oku bi bilgilen
metemom_ RavenV kimileri çocuk sahibi olmak ister bulamaz bunlarda buldu da burcunu arıyor insanlar çok garip ya 😂
mucizemgelsin Busekrtl Allahtan hayırlısını diliyorum tabii ki.. ailemde o kadar koç burcu var ki öfkeleri kendilerine zarar hepsi sinirli, asi. İki dk da yumuşarlar o ayrı? Çocuğuma niye yaşatayım bile bile? Ayrıca koç veya istemediğim bi burç olsa çocuğumu sevmeyecek miyim var mı öyle bi şey
Guclu_anne Busekrtl Ben koç burcuyum oğlumda koç burcu. İkimizin yukselenide başak. Birde alçalan varmış sırf merakımdan bakmiştim ikimizde balık. Ver sürekli kavga ediyoruz. Dediğiniz gibi öfke patlamaları sık yaşıyoruz. Özellikle oğlumun(2 yaş) öfke nebtlerine karşılık bende öfke krizi yaşıyorum.
Cansucan bilgeeS başak burçları çok takıntılıdır herşeyi çok büyütür çok aşırı düşünür kendini gereksiz yorar gece uykuları kaçacak derecede özellikle kadınları böyledir bide çok çok fazla konuşurlar hayatını bu şekilde yaşasın istemem açıkçası beyinleri hep dolu alınganlar yorucu yani o yüzden onu düşündüğüm için aslında neden herşeyi kendine dert etsin ki hayat boyu
Gamzegll mucizemgelsin Bebeğim fikrine ve soruna son derece saygı duyuyorum ama sırf burası bilgi alış-veriş platformu diye her şey sorulabilir mi sence ? Burada bebek sahibi olmak için her şeylerini feda eden insanlar dolu iken. Bazı sorular sorulmamalı, bazı fikirler sunulmamalı özgürlük dediğiniz şey bu değil.
mucizemgelsin Gamzegll yahu siz neden hep bardağın boş tarafından bakan insanlarsınız? Bende 3 tane düşük yaptım olumsuz şeyleri de konuştum burada. Niye yargılıyosunuz hemen ya???
Gamzegll mucizemgelsin estafurullah yargı değil neden yargılayayım seni biz ona bardağın boş tarafı demeyelim bakış açısı diyelim benim bakış açım ! Umarım birgün demek istediğimi anlamak zorunda kalmazsın