Hhs son 1 günüm kaldı inanki sağlıklıca kucağıma alayım da normalmiş, sezeryanmiş umrumda bile değil artık 🥹 son 1 haftadır benimde ruh halim allak bullaktı, halâ bir şeyler eksik mesela sürekli bir şeyler almak gerekiyor ya da kimisi halâ gelmedi mesela bebeğimin dolapları gibi
Beşiği ve karyolası halâ kurulmadı, montaj gelmedi çünkü gibi gibi hastane odası suslerimiz mesela evde yoktuk şehir disindaydik birkaç gündür ve geri gitti 🥲 cidden bunlar beni çok üzen şeylerdi ama şimdi önemsiz geliyor artık ben sağlıklıca kucağıma alayım da gerisi fasa dışı
Doğumla ilgili söylenenlere de artık takmamaya başladım inşallah sende başarırsın 🙏