Doğuma yaklaştıkça ruh halim çok inişli çıkışlı bir hal aldı. Sabah uyanıp normal doğurabilirim vucudum bunu yapabilir diyorum. Akşama doğru önemli olan sağlıkla bebeğimi kucağıma almak sezeryan olsa da olur önemli olan pskolojimin iyi olması herkes bir şekilde iyileşiyor diyorum. Çevremden sürekli birileri ben şöyle doğurdum aman ha dikişlerim böyle acıdı şöyle geç iyileşti normal yap normal hemen ayaklanırsın gibi sürekli yorumlar geliyor. Bekledikçe ruhsal olarak yorgun hissediyorum bi yandan doğumun başlamasından korkuyorum bi yandan bir an önce kucağıma alayım istiyorum pskolojim çok bozuldu. Ruh halinizle nasıl başa çıkıyorsunuz🙈