Sare09 isil-ay kahvesever__ Aycha Tuliy5 Merve_3351 başta mısra demiştim ama sonra ışıl olmasını istedim ama kayınvalidem ışıl ismine çok tepkili kesinlikle istemediğini kavga edercesine belli ediyor çok eski bir isimmiş ve lakap takıp duruyor o yüzden bende acaba eski bir isim mi ya da güzel değilmi diye düşünmüştüm ama çoğunluk ışılı beğenmiş o yüzden sevindim
Tuliy5 Merve_3351 https://bebegimeisim.blogspot.com/2019/03/eliz-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1
isil-ay Sare09 eski miiiii 85 milyondan fazla ülkeyiiz ve sadece 15 bın küsür ışıl ısmı var oda 0.02356 gıbı bi orandır heralde gönlündeki olmadıgı ıcın sallamış baya kayınvalidecik. Ayşe fatma hayriye falanmı yenı ısım ona gore acaba :)
Aycha Sare09 Son karar elbette size ve eşinize aittir ancak Işıl hiç bir zaman eskimeyecek çok zarif isimlerden. Ayrıca eski bir isim olsa ne fark eder. Anlamı, kulağa hoş gelmesi güzelse, uygundur diye düşünüyorum, naçizane.
Merve_3351 Sare09 istemeyecek ne hakki varmış herkes kendi doğurduğunda hak sahibi başkasına düşmez isim koymak Eski bir isimde değil çok güzel
Sare09 isil-ay kızkardeşi öyle demiş sözde biz burda ne konuşsak koşa koşa gidip kızkardeşini arıyor onlar beğenmeden olmaz kendi kızının ismi fatma çok tepki gösterince bende eşime kızkardeşinin ismini neden fatma koymuş dedim terbiyemi bozmak istemiyorum ama en son olan muhabbette eşime de bağırdı eşimde sen neden kızkardeşimin adını fatma koydun dedi ama yok illa kızkardeşi annesi felan beğenecek yada onların dediği isim olcak söylediği isimde elif yani sanki o çok yeni herkes elif koyuyor artk