Ben 13 tane aldım toplam. 3 tanesi 2 katli. 2 tanesi 4 katli. Kalanlar tek kat örtü seklinde. Alt acma olarak da puset örtüsü olarak da omuz bezi olarak da carsaf olarak da her yere onlari kullanacagim. Müslin cok severim. Kendi nevresim takimlarimiz da müslindir bizim. Bebegin de tüm örtüleri müslin. Her yerden aldım diyebilirim hemen hemen. Cogu ayni kalitede