Ruveydass Ben hamilelik testi verip sonucum çıktığında muayeneye gittim betam çok yüksekti doktor sonuca bakıp sasirdi 6 haftadan daha yuksek diyip ultrasona aldı ikizmis çift kese göründü ipucu olabilir ama ultrason ve muayene en garantili yontem🥰
Mzzz Nazrinarslan canım sen 5 gün sonra vermişsin 2 gün sonra verince 2 katı artması lazım zaten senin artış çok normal kimyasal gebelikte değer artmaz düşer yada çok çok az artar yani şuan alakası yok
Dilaradefe28 Nazrinarslan kuzum okadarini bilemiyorum benim ikiz oldugu icin yuksekti kimyasal olup olmadigini burda kimseye netleyemez oyuzdn bence muayneni bekle kendini strese sokma derim
Zynp12 Nazrinarslan ikiz gebelik betadan anlsilmaz benimde 4.haftamda betam çok yüksekti 4726 idi kese görününce anlasilir o 😊