birmeleginannesi_ iki paket galiba kullan at almıştım ilk üç ay olabilir taşırma falan sonra gerek kalmıyor diye düşünüyorum bana kayınvalidem eşim veya kardeşinden kalan kumaş alt açmalardan vermişti o kadar güzel muhafaza etmişki yepyeni yıkanmış ütülenmiş tertemiz hurçtaydilar onları kullandım altını açarken seriyordum. Biraz ayaklaninca zaten havada takıyorsunuz bezini kaçıyorlar çünkü