İlk yeni doğduğunda acemi dönemlerimde slepy bakım örtüsünü kullandım. Acemilik , bebek yeni doğdu açaraçmaz yapıyordu etraf kirlenmiyordu atıyordum çöpe iyiydi. Sonra alışınca daha onu kullanamadım. Evde var ama kullanmıyorum. Kumaştan aldığım bakım örtüsüne geçtim. Şuan zaten oğlum 7 aylık , slepy kullansam ona asılır ağzına sokar😀