Mervenr00 prens_prenses_annesi 15. Haftada damar atması gibi oluyordu ama çok anlayamiyordum 17. Haftada net anladım bebeğin hareketleri olduğunu
zelis63 prens_prenses_annesi bende çok erken hissettim 13. Haftada falan bu bebeğimde aşırı hareketli
Hamilebirisi_06 prens_prenses_annesi 11 de hissettim. Erken hissettiğim için linçleyen biri vardı hatta Burda 😂
Ytsnzy 12 haftalığım bugün hissetmeye başladım resmen karnımın üst kısmında arada pıt pıt hissediyorum 2. Gebeliğim ilkinde biraz daha geç hissetmiştim bu haftalarda hisseden var mı acaba başka
prens_prenses_annesi Ytsnzy bende ogluma hakileyken gec hissetmistim biz dha 7 haftaligiz o duygulari tatmayi cok ozledim sabirsizlikla bekliyprum 🥲
Yamantosunannesi haftamdı sanırım. İlk oğlumda 18. haftada hissetmiştim. Şöyle bir şey de var bebeğin eşi önde olduğu için doktorum geç ve az hissedersin diyor ilk gebeliğimde bebeğin eşi arkadaydı oğlumu çok sık hissediyordum
zelis63 prens_prenses_annesi bir oğlum var çok istiyordum bir kızımda olsun Buda erkek canm 26 haftalık şuanda 🥰
Hamilebirisi_06 prens_prenses_annesi 😅😅şuan 34+1 iz doğunca soracağım kızıma neden bu kadar hareketliydin 11 de hissettirdin kendini diye 😂😂😂😂😂
_almirasmom prens_prenses_annesi 19. Haftada hıssettım suan 24+5 cok net dısarıdan bellı oluyor saga sola gıdıyor can acıtıyor
Hamilebirisi_06 prens_prenses_annesi inşallah gönlünüze göre olur ilk hamileliğinizden farklıysa anlarsınız zaten cinsiyetini oğlumda bulantı 0 kızımda bulantı kusmadan 3-4 ay mahvolmuştum aşermeden bile anlaşılıyor oğlumda ekşi kızımda full tatlı yedim
prens_prenses_annesi Hamilebirisi_06 benim karisik ya bnim ikisindede canim eksi istiyo ama oglumda cok bulantim vrdi bunda ara sira gelen bi migde bulantisi ama oglumda asiri bulanirdi bisi yiyemezdim kusrdim