Yasore sağlıkla gelsinler inşallah benim de kendi ikizim var ben tombik doğmuşum ikizim benden yarım kilo mu bi kilo mu ne eksik doğmuş, bi sıkıntı olmamış ama hatta benden fazla emmiş doyumsuz bi bebek miş ikizim😂 biraz cazgır kendisi, sizinkiler de inşallah sağlıklı doğarlar