Sdtnrsvn Merhaba ben de 36+3teyim. 1 aydır kaşıntı çekiyorum. 2 haftadır ursactive ilaç kullanıyorum. Kaşıntıları biraz azalttı ama sıfırlamadı. Çeneme kadar kaşıntı var. Ast - Alt yüksek maalesef. Aynı zamanda gebelik zehirlenmem var. İdrarda protein çıktı.
İlk sorum: Haftaya hiç açılma olmazsa yine suni sancı verilir mi öyle doğurabilir miyim.
- sorum: Ya da 1 cm bile açılma olması için ne yapmalıyım.
- Sorum: Doğurduktan sonra kolestaz sıfırlandı mı siz de