Sdtnrsvn merhaba ayak tabanlarında kaşıntı ile doktorum bugün karaciğer tahlilime baktı normaldi bir de açlık safra asidi kanı istedi 2-3 güne çıkacakmış benim ikinci gebeliğim ve sezeryan olacak. Bu beklediğim sonuç mu yüksek çıkıyor karaciğer değerlerim normal ayak tabanlarımı sürtüyorum sürekli öyle bi kaşıntı var