Elifxxxx benimde öyle 26.haftam idrar yolu enfeksiyonu vardı tetenoz asisi oldum birde onada alerjim varmış kanda da enfeksiyon yukseltmis 5 gündür antibiyotik kullaniyotum ama bugün kasiklarim yine ağrıyor çok stres oldum çok agirda antibiyotik kullaniyotum ama geçmiyor bu 3. Kez gecirisim