Limonlukekkk ogrtmn_27 20 haftalığım benden önceki aileler çok üzgun çıktı kiminin boynunda kist kiminin mide cebı düşük bolca dua edın sizinki de temız çıksın organlara ve damarlara bakılıyor
Bebegiimle54 gizemayy benimde 19. Haftada hem özel gittiğim doktor hemde devlette ki detaylı ultrasonda kistler olduğu söylenmiş 3 tane istersem sivi aldırabileceğimi yada dna testi yaptırabileceğimi söylediler ama ikisini de istemedim 24. Hafta kontrole gittiğimde kistlerin kayboldugunu söylediler 🙏 içinizi ferah tutun dua edin insan üzülüyor tedirgin oluyor ama umarim sizdekiler de geçer🤲🏻
ogrtmn_27 madameux sizinde mi kafasinda kist var denildi? Kaç haftalıkken dedi ve kaç haftalıkken kaybolmuştu
Tubiiy1 gizemayy bende sağ ve solda ikişer tane gördüler şükür ki bir ay içinde kayboldu geçici detaylı doktoru iyice bilgilendiriyor. En geç 28-32 haftada kayboluyormus. O yüzden stres yapma kötü huylu değildir. İçini refah tut 🙏
aselelif06 Tubiiy1 benim bebegimde de var ve çok korkuyorum. 26 da geçer demişti detaylıda ki ama kendi doktorum usg kötü old için göremedim dedi şuan 26 dayım inşallah geçmiştir
Tubiiy1 ogrtmn_27 17 haftada kontrl günümde gördü hemde bagirsaklarinda parlaklık gördü moral bozukluğuyla acil detaylıya gittim 21 haftalikken 3 tane kistin kaybolduğunu birininde düşüreceğini dedi. Düşmese de normal. Dünkü kontrolumda beyninde bagirsaklarnda hiç bir problem olmadığı söylendi hemnde bi kaç doktor tarafından
Limonlukekkk ogrtmn_27 16. Haftada denmişti hala var da dün detaylıya gittık onlar kayboluo doğuma kadar dedı üzülecek bişi yok
Limonlukekkk ogrtmn_27 hayır önce normalde görundu doktorum çok ii zaten dün de 20. Haftadaydık detaylıda görduk
madameux ogrtmn_27 evet benim kendi hastaligim nedeniyle riskli gebeligim var 17, 19, 21, 23 haftalarda toplam 4 kere detayliya girdim. 17de görüldü. 19da küçülmüş dendi. 21de tamamen yok oldu.
Tubiiy1 aselelif06 benim 17 haftada gördüler direk doc.perinatolji gittim o baktı 21 haftada normal detaylı günümdi ona gittim aynı doktora tekrar baktı.