Baybmoms merhaba anneler 37+1gebelik suresindeyim gecen hafta kontrole gittim 2kg750 gram dedi doktor bu hafta tekrar çağırdı 3kg 700grama çıkmış dedi sizce normal mi bana normal gelmedi önümüzdeki haftaya bir daha çağırdı bu kadar sık çağırmasi normal mi korktum açıkçası
Azra8Engin Baybmoms 37den sonra haftada 1 gorucem dedi benim doktorum da. Ama benim bebeğim zayıf olacak çok kilo almıyor. Sizin yanlış ölçüm de olmuş olabilir tabi. Ama ne tukettiniz bu süreçte? Benim bebegimin de kilo alması gerekiyor da
meeese Baybmoms son haftalarda her hafta gitmek gerekiyor. sizin ölçümde yanlışlık var ya bir hafta önceki ya da bu haftaki.
Makbul Baybmoms Bende şuanda 37+1 haftalığım geçen hafta gittim 36+4 ken 2.800 dedi dokturum bende biraz küçük mü dedim hayır haftasıyla uyumlu dedi bence bebeğin kilosuna takılmayın dışarıda beslemek büyütmek daha kolay bide normal doğum için küçük olması avantaj 🫠
asell13 Baybmoms 35 haftaya girince gittim artık haftada bir geleceksin dedi banada 38 de zaten sezeryan olacam
Nuryzcccc Azra8Engin bol meyve ve kaşar peyniri benim bebeğime müthiş yarıyor. Bir çok kişiden de duydum 🫠
Azra8Engin Nuryzcccc plasenta yaşlanmaya başlamış. Kaşar peyniri süt yoğurt muz ceviz yumurta et tavuk balık baya yuklendim ama 15 günde 350 gr almış 2560 da kalmış. Çarşamba gideceğim inşallah biraz kilo almıştır
tatlibebegim_ Azra8Engin benimkininde kilo alımı durmuş son haftalarda duruyomuş zaten 1 haftada 100 gram almış 3100 olmuş kilosu
Temmuzmucizesi26 Azra8Engin canım mutlaka yoğurt ye günde iki kase içerisine de meyve doğrayıp yiyorum ben elma vs 15 güne yakında yarım kilo almıştı 37 de 3200 dedi doktor şu an 38+3 olduk kaç kilosu bilmiyorum. 3500 doğar diye tahmin ediyorum. Birde yemeklerini ye sol tarafına uzan biraz ben burda da okudum ama okumadan önce de zaten bilmeden yapıyormuşum aşırı ağırlık çöküyordu üzerime direk yatıyordum yemekten sonra elimde olmadan. Bol bol da su iç zaten kuruyemişler yumurtalar klasik artık onları çoktan yapmışsındır
Baybmoms Ben sık sık yumurta ,yeşillik ,ıspanak meyve tüketiyorum eksradan kasardir kuruyemistir yemiyorum biraz da yapı meselesi de olabilir bilmiyorum kilo konusu
Azra8Engin tatlibebegim_ maşallah senin bebişin kilosu iyi canım. Evet plasenta yaslandigi için kilo alımı duruyormus diye duydum. Bizim de yaşlanmış zaten
tatlibebegim_ Azra8Engin benim haftaya bugün doğum olacak ya 2900 3 doğar dedi sağlıklı olsunda kilonun önemi yok tabi biz anne yüreği tombik falan olsun diyoruz😅
aresinannesi1 Azra8Engin bizimde geçen hafta 37+2 de 2841 dedi üzüldüm açıkçası genetik olsa eşim 196 boyunda bir adam ben 172 boyundayım çocuğun iri olması gerekir bide daha önce klinik takipliydim doktorum hep 10 gün önde önde diyordu 30. Haftaya kadar sonra devlete geçmek zorunda kaldım şimdi de karın çevresi geri de diyo burdaki doktor
Azra8Engin tatlibebegim_ ay evet ya valla çok üzülüyorum zayıf diye🙈🥹 sağlıkla kucağına al canım inşallah 🩷💐
tatlibebegim_ Azra8Engin sağol canım sağlıkla gelsin inşallah miniklerimizz🥰ilk anne sütü o sarı gelen süt çok kilo aldırıyomış