Himoomm hiç bilmiyorum hormon testi yaptım iyi çıktı ilk defa bu ay özel doktora gittim yumurta takibi için kistim yok pcos değilim sağda yumurta yok bir tame solda gelişen yumurtan var dedi oda cuma günü 17mm di inşallah çatlar dedi zaten bi hafta öncesinde klomen kullanmıştım tegl olursan tekrar gel dedi eşime baktırmadık söylediğimde yok diyor sen önce bak en son bana bakarız diyor