Selamlar 2 yil once sezeryan oldum belden asagsini uyusturdular amelyat olurken ilk katmanlarin kesildgni hisstmedim ama dokunma hissi vardi sira rahmimi kesmeye gelince rahmimi keserken cayir cayir yandm kimseye durumumu anlatamadim doktor bile inanmadi cok asiri hissttim cok canm yandi bagirdum snra komple uyuttular smdi tekrsr hamile kaldim ama korkuyorum bnm gibi olan varmi