ebruus Mihri21 normalde benimde fetal dna 2 kez cikmadi 3 kez yaptirdim daha cikmadi sonuc ama bu bisey anlamina gelmiyo dediler sana nasil kesin konustu anlamadim herhalde ense kalinligundan suphelendi canim yinede diyorumya normal diuenler bile olabilir supriz sekilde rabbim ne derse o
Tazeeanneee Mihri21 ebruus merhaba öncelikle allahtan ümit kesilmez kardeşimede aynısını dediler ama çok şükür yeğenim sağlıklı sizde moralinizi bozmayın sizler neden yaptırdınız öğrenebilir miyim benimde doktorum %10 down olabilir dedi ama internetten değerlere bakıyorum hepsi normal anlam veremedim sizden neden istediler
yeni-annelik ebruus hanımefendi amniyosentez yaptırmış ondan kesin konuşmuşlar fetal dna da fetal fraksiyon düşük olursa hesaplanamıyor ne kadar yüksek olursa o kadar iyi ama hesaplanamaması bu sonucun kötü olacağı anlamına gelmiyormuş bende öyle duymuştum Rabbim hepinizi güzel sonuçlarla karşılaştırsın
ebruus Tazeeanneee ben yurtdisindayom istege gore standart yapiliyor bizim degerlet normal ense felan size yuzde 10 neye gore dedi cikmadigi icinmi
Tazeeanneee ebruus ben fetal DNA yaptırmadım ense kalınlığı normal dedi burun kemiği var dedi kan değerlerine göre verdi o değeri
Mihri21 @“Tazeeanneee”#p32474447iki defa fetal dna yapıldı sonuç çıkmadı üçüncünün sonucu henüz çıkmadı ama aminyosentez yapıldı bebekten sıvı alındı bakıldı down sendromu ve kalp problemi kesin diğer hastalıklar 2 haftaya belli olacak canım