Kızlar 29 martta test verdim 18 nisanda sonuç çıkacak dediler bayramdan dolayı gecikti neyse ayıb 18 inde fetal freaksiyon yetersizliği var denildi ikinci defa kan verdim bu durumu yaşayan varmı ikinci testiniz olumlu mu olumsuz mu çıktı riskli gebelik var artmış ense kalınlık var onun işin endişeliyim