KurabiyeninAnnesi123 Anneler sabredemiyorum gitsem bebişi göre bilirmiyim bu hafta da gidip bebişini gören var mi
bhtrolcay KurabiyeninAnnesi123 ben ctesi gttim 6+4 te keseyi gördüm önmzdeki hfatada kalp atışına gidcem inşallah🥲
ZeynepDuru17 KurabiyeninAnnesi123 beş haftalıkken keseyi bebeği kalp atışlarını hepsini bir görüp duymuştum o an öğrendim zaten ne kadar olduğunu
bhtrolcay KurabiyeninAnnesi123 sizindemi öyle Allah bağışlasın inşallah ikisinide🥲 banada öyle gldi daha yolun çok başındayız 😂😂
KurabiyeninAnnesi123 bhtrolcay amin cümlemizin yavrularını ailelerine bağışlasn evet kızımı dha geç öğrenmştm bunda 2 gün gecikmeyle öğrendim kuruyorm kendimi gormedigim icin var mi yok mu bebek diye
Bebekveben Bende cumartesi gittim 6+2 ydim . Kese bebek göründü kalp atışı duyulmadı ama pıt pıt attığı göründü ultrasonda kalp atışı yeni başlamış dedi doktorum
Ftmax00 Bebekveben benimde öyle oldu ya doktorum çok bi açıklama yapmadı ama normal dedi mi sizin ki görüntü yeter dedi sadece benim ki
ZeynepDuru17 KurabiyeninAnnesi123 gidin ya nasip herşey goremezseniz bile içiniz rahat olur bidahakine görürsünüz
HelloooMomy KurabiyeninAnnesi123 10 gün içinde gidersen muayene ücreti olmuyor. Kontrol oluyor canım. Bana sormamışsın ama gormusken cevapladım 🤭🙏🏻
KurabiyeninAnnesi123 ZeynepDuru17 bende şehir hastanesine gidicektm ama randevu bulunmuyor bu seferlik bulsam ayni doktora bir dha ki ay bulunucagi meçhul mecbur özele gidicem biraz şartlari zorlicaz