eylulus ilk aylar o düşünceler insandan gitmiyor maalesef ki hoş büyüse bile en ufak ağrıda bir şey mi oluyor diye insanın içini endişe kaplıyor hamilelik genel olarak endişe demek bence rahat hamileler elbet vardır ama çoğumuz bence böyleyiz kendini yalnız hissetme hareketlerini hissettikten sonra biraz daha rahatlarsın ama ben yine de sık doktora gitme taraftarıyım o yüzden baştan beri 1 ayda hem özele hem devlete gittim bebeğimi görünce içim rahatlıyordu çünkü 1 ay gitmesem kafamda daha çok kuruyorum bol bol dua okumak kuran dinlemek kafayı başka şeylerle meşgul etmek insana iyi gelebiliyor
-