Yaseminnny korkma bence canım çok kafaya taktığın içinde pskolojikmen olabilir bende senin gibi çok kafaya takıyordum hem normale hazırladım kendimi sezeryan istemiyordum kesilmek istemiyordum mecbur oldum iki ay boyunca sızlandım sürekli ağrıyo bişi mi var diye diye pskolojikmen ağrıyor hissediyordum bu psikolojiden çıkınca ağrımadıgını hissettim suan benim üç ay oldu inan yeni yeni çıktım o psikolojiden ağır iş yapmıyordum şuan benimde mesela bacaklarım kötü oluyor çok uzun yürüyünce namaz kılarken bile oturunca zor kalkıyorum kal geliyo gibi oluyo bacaklarıma bende şimdi ona taktım acaba belden iğne oldum diye mi diyorum önceden yoktu çünkü çok kilomda yok yani 🤦🏼♀️