Kızlar meraba 5 hafta önce sezaryen doğum yaptim doğum sonrasi 3 4 hafta dikiş ağrısı çektim sadece ağrı değil yanma da oluyordu sonrasinda kendimi yormadikca ağrısı hissetmiyordum fakat 2 3 gündür tekrar ağrı başladı yatamiyorum bile dikis yerlerimde ağrı yanma sizlama var sezaryen olup bu kadar uzun süre agri yasayan var mı endiselenmeli miyim bu arada doktora gideceğim ama şu an randevu bulamıyorum o yüzden burada soruyorum