Arkadaşlar merhaba; bende ikiz gebeliğimi yeni öğrendim yarın 8.hafta doluyor. Bebekler ayrı keselerde ama tek plesentadan besleniyormuş bunun için doktorum beni bir perinatolog’a yönlendirdi detaylı kontrol için. Korkuyorum bu tarz bir durum yaşayanınız oldumu?