Zgeee en son doktora 32+2 de gittim ikisinede 2 kilo demişti haftaya cuma kontrolum var ne diyecek bilmiyorum. Ben en başta yuruyemiyorum sünnet çocuğu gibi yürüyorum karnım bir anda semsert oluyor git Gide bel agrilarim çoğaldı ishal uskufra etmeye başladım dün sağlık ocağına gittim kasiklarim çok ağrıyor diye ebemde bebeğinin biri kanala inmiş dedi o yüzden hareket etmekte zorlanirsin dedi mesane bolgem ağrıdan çatlıyor resmen inşallah sağ salim kucağıma alırım yoruldum artık