Haticeburak06 bende de senin çok az kalmış rabbim bir sancı da sağ Salim kolay doğum yapmanı bebeğini kucağına almanı nasip etsin stres hep oluyor ama şöyle düşün herkes öyle diyor tabi ben daha henüz tecrübe etmedim kokusu gelince hepsi geçiyor bunu düşünmekten başka yapacağımız bişey yok duacıyız birbirimize artık 💕