nazli_akdu bende de aynı şey oldu, hatta çoğu zaman hamile olduğumu bile unutuyordum gün içinde, sabah bulantıları hariç tabi. Ama hareketleri hissetmeye başlayınca herşey değişti. Oğlum hep kucağıma yatıp uyur, o bile tekmeleri hissettikçe heyecanlanıyo anne kardeş napıyo diyo, karnıma gelip konuşuyo gel oynayalım falan diyo 🥺 bence bu durum evde zaten bir bebek ekstra sorumluluklar olduğu için oluyo. İlk gebelikte sadece bebeğe odaklanıyosun çünkü sürekli kendini dinliyosun ama ikincide ilgilenmen gereken bi bebek var zaten karnını doyur altını al yemek temizlik yap derken insan unutuyo, ben böyle deneyimledim yani 🤗