Gulaysrcn yetersizlik duygusunu anlıyorum yazmışsınız sevemeyecek hissi de buradan geliyor olabilir mi? İlk çocukta sevemezsem korkusu yerinde başka korku ve kaygılar daha ağır basıyordu. Evlat sevgisi bambaşka birseymis o kaygı ve korkularla birlikte öğrenildi. Sevemezsem korkusu ilk çocuğum kadar, ilk çocuğum gibi vs anlamlar taşıyabilir. Bizim karsilastiracagimiz tek sey ilk cocugumuza verdigimiz sevgi değer. Kişi sevgi ikiye bölünecek hissine kapilabiliyor, kişi ilk çocuğa verdiği ilgiyi sevgiyi ikinciye verecek gücü bulamayabiliyor. Alışveriş ozenini bile farklı yaptığında yetersizlik suçluluk duygusuna kapilabiliyor. Sevemeyecek gibi hissediyorum cümlesinin altında bir çok şey gizli olduğunu düşünüyorum. Ki sevmeyede istemeyedebilir. Bu başka bir konunun başlığı.