Tugce_12 Arkadaşlar merhaba idrar enfeksiyonu için bir öneriniz var mı nioli yağı iyi geliyor diyorlar ama hamileler için de uygun olur mu doktorlar tavsiye ediyor mu?
Eko93 Tugce_12 benm doktorum genelde mantar durumunda kullanılıyor demişti. Ve kullanmama izin vermişti
Sevcan62 Tugce_12 benim doktorum kullanmama izin vermemişti en iyisi antibiyotik doktorunuza söyleyin yazar
Canan-06 Tugce_12 ilk gebeliğimde bendede olmuştu doktor tek dozluk bi toz vermiş içmiştim geçmişti adını hatrlamıyorum geçmiş olsun canım
Ffulya Tugce_12 ben de de cikti çok korkuyorum 36 haftalik hamileyim hem lokosti hem bakteri hemde 20 25 tane epitel hücresi çıktı 1 günlük şase verdi kanımda da enfeksiyon 10.2 çıktı aşırı korkuyorum umarım cocuga geçmez Allah hepikizin yardımcısı olsun
Tugce_12 Eko93 Anladım teşekkür ederim bende kendi doktoruma sorayım hamileyken antibiyotik kullanmak istemiyorum bende zaten kim kullandıysa antibiyotik geçmedi diyor tekrarlıyor diyor yağ en azından daha iyi gelir diye düşünüyorum bende
Tugce_12 Sevcan62 Anladım teşekkür ederim bende antibiyotik kullanmak istemediğim için yağı düşünüyordum ne olur ne olmaz hamileyken ilaç kullanmak istemediğim için sormak istemiştim bu yağı bu sitedekilere doktoruma sorayım bende en iyisi 🙏
Tugce_12 Eko93 Evet ilk muayenede doktorum 3lt şu içmem gerektiğini söylemişti içiyorum ama o kadar içemiyorum en iyisi çok içmek teşekkür ederim
Kutupyildizii Eko93 merhabalar benimde çok fena enfeksiyonum var doktorum gyno-lomexin fitil yazdı birde infex antibiyotik yazdı fakat antibiyotik kullanmak istemiyorum sizin enfeksiyonunuz ne durumdaydı sadece fitil ile geçti mi ?
Tugce_12 Kutupyildizii Eko93 Tamam canım hani şu motivasyon mataraları var 3lt’ye kadar olan ondan aldım içerim artık bol bol
Kutupyildizii Eko93 bol su tüketmişsinizdir birde başka ne yaptınız? Bebeğime bir zararı olur mu bu enfeksiyonun erken doğum riski haricinde doktoruma sormayı unuttum
Eko93 Kutupyildizii ben günde 3 4 lt arası şu iciyorum. Normalde de okdr içen biriyim ama. Bide iç çamaşırı çok değiştirdim ıslak tutma
Tugce_12 Ffulya Amin canım Allah korusun 4 haftan kalmış sende bol bol su iç birşey olmaz Allah’ın izniyle
Elifxxxx Tugce_12 hamileler de kullanıyor ben kullanıyorum ama basit enfeksiyonlar için sürekli tekrarliyosa bı etkisi yok
Tugce_12 Elifxxxx Öyle tabi de insan antibiyotik kullanmaya tedirgin oluyor hamileyken bekarken de oluyordu benim aynen tekrarlıyor geçiyor sonra tekrar başlıyor suyu az içiyorum ama cidden suyu çoğaltınca nasıl olcak bakalım
Elifxxxx Tugce_12 aynen canım bazılari suyu az iciuo ondan da oluyo ama ben suyu çok icsemde gecmiyo bı dene bide nioli yağını da deneyin oda rahatlatıyor