Ceylano 37+3 de doğurdum. Normalde hiç sancım falan çıkmıyordu nst de . Akışına bıraksam 39-40 haftada anca doğardı. Doktorum bebek iri zaten beklemeye gerek yok dedi alttan muayene etti . Çatı muayenesi gibi. Muayenede iyice derine doğru soktu elini. Zar sıyırma deniyormuş ona . Doğumu kasılmaları başlatmak için. Muayeneden sonra sancım başladı. Sabahına doğurdum